Klinkt dit herkenbaar?
- Wat zet je op je aanbodpagina’s? Op ‘Over mij’? En op je homepage? Inspiratie zoeken op websites van collega’s helpt niet: iedereen lijkt maar wat te doen.
- Als je teksten wil schrijven, bevries je. Wat moet erin? Hoe toon je wie jij bent? En hoe zorg je dat lezers jou contacteren? Tips genoeg online, maar wat werkt voor jou?
- Wie jou belt, weet nog niet wat jou uniek maakt. Blijkbaar maken je teksten dat niet duidelijk genoeg. Dat moet beter, want wie niet belt, ben je kwijt.
- Je investeerde veel tijd in je teksten. Als je later merkt dat ze toch niet werken of verouderd zijn, stel je aanpassingen liever uit. Niet weer dat geploeter …
- Je besteedde je teksten uit, maar dat viel tegen. De copywriter begreep je niet. Of het resultaat voelde niet als jouw teksten. Geld in het water en terug naar af : (
Je bent niet de enige. Veel coaches, consultants en trainers jagen bezoekers weg met hun teksten. Je website (lees: jij) verdient beter.
Treffende teksten …
- … lezen onweerstaanbaar vlot. Lezers die tot je doelgroep behoren, voelen meteen dat jij anders bent. Dat jij hen zal helpen. En dat ze dus best voor jou kiezen.
- … draaien niet rond de pot, maar geven enkel de info die je lezer nodig heeft. Niet meer, niet minder. Het doel? Een verkennend gesprek of een inschrijving.
- … leggen je ziel in je website. Zodat bezoekers zien wat jij doet én voelen wie jij bent. Zo trek je klanten aan die bewust voor jou kiezen. En graag in jou investeren.
Unieke aanpak: zo schrijf ik je teksten
- Ik breng je aanbod in kaart. Beter nog: ik daag het uit. Wat doe je voor wie, wat maakt jou uniek, waarom kiezen mensen voor jou? Samen vinden we de antwoorden.
- Dat heldere, unieke aanbod vertaal ik naar bouwstenen voor je website. En een gebruiksvriendelijke structuur die bezoekers meteen naar de juiste pagina brengt.
- Ik interview jou en schrijf teksten die je doelgroep aanspreken en lezers doen doen. Jij geeft feedback tot we allebei 100% tevreden zijn over inhoud en vorm.
Het resultaat? Teksten die 24/7 voor jou werken en je klanten opleveren. Teksten die zichzelf dus keer op keer terugverdienen.