Jan Jacobs
Als ondernemer, leidinggevende of mensenwerker ben jij een rots in de branding en geef je het beste van jezelf. Jan wil daarin je gids zijn. Hij maakt je bestemming helder en leert je obstakels zien als wegwijzers. Intussen doet hij dat al 20 jaar.
Doordat Jan’s aanbod nu helder en tastbaar is, leidt hij klanten vlot naar het juiste product. Als ze bij hem komen, ziet hij meteen waar ze staan, welk pad ze nog moeten afleggen en hoe hij hen bij elke stap kan helpen. Bezoekers herkennen zich in wat ze lezen en geven Jan complimenten voor zijn ‘pakkende teksten’.
Fre De Zutter
Werk aan je progressie als duursporter. Zet een betere loop- of fietstijd neer, tast je grenzen af of zet de stap naar langere afstanden. Fre begeleidt jou met een inspanningstest, persoonlijke opvolging en wedstrijdvoorbereiding.
De sleutels? Een glasheldere verwoording van Fre’s aanbod in de taal van zijn doelgroep, duidelijke resulaten, sterke aanbevelingen en een pakkend ‘Over mij’ verhaal. De frisse huisstijl deed de rest.
Mieke Meynen
Loopbaancoaching, stress- en burn-outcoaching, competentiemanagement en burn-outpreventie: zo begeleidt Mieke mensen en organisaties naar professioneel geluk en betere resultaten.
Amper 4 maand na de lancering van haar site startte Mieke haar eigen loopbaankantoor. Intussen werkt ze daarin samen met twee freelancers. De website speelde daarbij een sleutelrol: mensen vinden Mieke via Google en vermelden de site vaak expliciet als reden om haar te contacteren.
Indea
Ben je energiemanager? Dan heb je veel aan je hoofd. Zeker als die rol bovenop andere verantwoordelijkheden komt. Of je Indea nu inschakelt voor expertadvies of de uitvoering van (een deel van) je werk, zij staan voor jou klaar.
De lat lag hoog voor Indea, want hun vorige site had 12 (!) jaar lang prima dienst gedaan. Intussen was het aanbod veranderd, dus stelden we dat eerst scherp. Op die basis bouwden we nadien vlot verder met teksten die meteen goed zaten en een website die helemaal ‘Indea’ uitstraalt.
True Colours
Spreek je inner guerillero aan. Onderneem patroondoorbrekende acties. Verander wat je wil veranderen. En stuw je leven, team of organisatie naar een balans met meer goesting en energie. Je partner in crime? True Colours.
De (heerlijk rebelse) site straalt uit wat True Colours wil uitstralen én hij werkt. Hij staat nog maar net online en leverde hen al een lead op. Die vertelde dat hij hen nog niet kende, maar vlot zijn weg vond op de website en het zo gemakkelijk vond om een afspraak te maken. Precies wat True Colours wilde bereiken!
Certios
Wil je dat jullie organisatie morgen nog relevant is? Dan moet de IT in lijn liggen met jullie kerndoelen, in overleg met andere afdelingen. Hoe begin je daaraan? Schakel Certios in voor een toekomstgerichte IT-strategie en -oplossingen.
Certios bevestigt dat meer prospecten een kennismakingsgesprek aanvragen sinds de lancering van de nieuwe website. Ze vermelden de site vaak expliciet en vinden die duidelijk en verzorgd. Exact wat Certios wou bereiken!
Ingrid Larik
Gedreven mensen en toekomstbewuste organisaties zijn de sleutel tot een duurzame economie en leefbare wereld. Ingrid helpt hen om hun eigen stem te vinden, wendbaar samen te werken en te durven experimenteren.
Wie Ingrid’s site al zag, vindt hem mooi, sterk en bij haar passen. Het is een echte hub voor haar projecten en – zoals elke site die ik bouw – klaar om met haar mee te groeien. En dat zal nodig zijn: Ingrid legt de lat nu nog hoger en wil nog meer naar buiten komen. Wordt vervolgd!
Ook een website die voor jou werkt?
Karen Kelchtermans
Zit je vast in de ratrace en heb je nauwelijks tijd voor jezelf en je relaties? Kom in contact met jezelf en geef van daaruit je plek in de wereld vorm. Als mentor, auteur en coach begeleidt Karen jou naar meer balans.
Tal van mensen vulden Karen’s yin-yangtest al in en abonneerden zich meteen op haar nieuwsbrief. Ook kreeg ze al diverse leads voor haar trajecten. En dat is nog maar het begin: ze begint nu te bloggen en plant een serie inspiratieavonden.
Johan van Hamme
Aankoop is vaak een blinde vlek, bijvoorbeeld als sales niet weet wat een klant nodig heeft om te beslissen. Dat kost bedrijven deals en geld. Veel geld. Daarom zorgt Johan voor aankoopmaturiteit, bij sales en management.
Het resultaat spreekt voor zich. Wie Johan’s site al zag, vindt die niet enkel mooi, maar ook helder en logisch. Het is ‘first time right’: bezoekers moeten niet zoeken, ze weten meteen wat hij te bieden heeft en zitten dadelijk op de juiste pagina. En ze bevestigen: de site past bij Johan en zijn aanbod!
Marijke Van Moldergem
Transitie is het persoonlijke aanpassingsproces bij verandering. Marijke helpt teams en bedrijven om die transitie bewust te doorleven en te begeleiden. Zo bouw je aan succesvolle change, verhoog je je veerkracht en groei je als mens.
Intussen bewees de website dat hij werkt: Marijke kreeg al diverse concrete leads via het contactformulier. Het duidelijke aanbod, de sterke aanbevelingen en het persoonlijke ontwerp droegen daar zeker toe bij.
Mieke Toppets
Lerende, wendbare organisaties zien kansen, benutten die en passen zich zo voortdurend aan. Ze geven de toekomst mee vorm. Wil jij ook zo’n organisatie? Mieke zet jullie op weg naar meer draagkracht en wendbaarheid.
Mieke merkt dat de site een heel goede indruk nalaat bij nieuwe klanten, die er vaak naar verwijzen in een eerste contact. Bestaande klanten zeggen dat hij staat voor hoe ze de samenwerking met Mieke ervaren: warm, open, to-the-point en resultaatgericht.
Annick Ottenburgs
Hoogsensitief (HSP) ben je voor het leven. Sleep je het mee als last? Of zet je het in als kracht? Annick Ottenburgs zet je op weg naar dat laatste met HSP-coaching en HSP-loopbaanbegeleiding.
Annick ging meteen aan de slag met haar nieuwe site en het resultaat mag er zijn. Na 2 maand werd haar e-book al +700 keer gedownload, bezet ze de eerste 3 plaatsen in Google met ‘loopbaanbegeleiding HSP’ en kreeg ze al +25 leads!
Nelly De Keye
Nelly helpt mensen die geconfronteerd worden met een narcist om narcisme te begrijpen, zichzelf terug graag te zien, grenzen te stellen, keuzes te maken en opnieuw positief in het leven te staan.
Nelly’s aanbod – infoseminars, doorbraakworkshops en thema-events – slaat aan. Het bewijs? In een halfjaar kreeg ze +500 abonnees via de narcismetest, 80 inschrijvingen voor de infoavonden en +30 leads via het contactformulier!
Werner De Vree
Stroomt je Outlook mailbox over? Mis je overzicht van wat dringend en belangrijk is? Kom je tijd tekort en sta je onder stress? Bij Werner leer je time management reflexen die je meteen en blijvend tijd en energie geven.
Werner gebruikt zijn site en nieuwsbrief als een marketingplatform. Het resultaat? Na een jaar heeft hij +1000 abonnees en lopen de inschrijvingen voor zijn workshops binnen. Een grote stap vooruit!
Ook een website die voor jou werkt?
Warm aanbevolen
Na 15 jaar als coach botste ik op een plafond. Klanten genoeg, maar ik kwam tijd tekort en had het gevoel dat ik mezelf continu moest heruitvinden. Ik ontwikkelde steeds nieuwe producten, oude verdwenen op een stapel ongebruikt materiaal. Ik worstelde met de chaos, verbrandde veel energie en voelde dat ik de weg kwijt was.
Op een dag had ik er genoeg van. Ik plaatste mezelf voor de keuze: stop ik met Coach Jan of kijk ik of er nog muziek in zit? Ik koos voor het laatste en ging op zoek naar iemand om me te begeleiden. Zo kwam ik bij Stefaan en die sprong er meteen uit.
Hij reageerde snel en nam uitgebreid de tijd voor een verkennend gesprek. En wat ik niet had verwacht: hij toonde al verbanden, reikte een richting aan en gaf me terug helderheid. Dat bracht meteen veel in beweging en gaf me vertrouwen in zijn aanpak. Ook opvallend: hij durfde positie innemen en daagde me uit. Toen ik zijn offerte kreeg, twijfelde ik niet. Ik belde een paar klanten, hoorde enkel positieve ervaringen en zette mijn handtekening.
Starten deed ik met de online training Klanten Kiezen Jou. Die weekte heel wat los en zette me direct aan het denken. De inspiratie kwam terug, ik kreeg zin om erin te vliegen en had het gevoel dat ik weer op pad was. Slimme tools als de aanbodassistent en pitchbouwer hielpen me om (grote) stappen vooruit te zetten. Zo ‘oefende’ ik de eerste versie van mijn elevator pitch dezelfde dag al op een klant. Ze wilde zich meteen voor alles inschrijven :-)
Stefaan nam ruim de tijd voor de brainstorm nadien en hielp me om alles in een helder en authentiek verhaal te gieten. Ik voelde me echt ondersteund en leerde hem kennen als iemand die blijft gaan tot alles precies goed zit.
Ook de teksten zaten meteen goed. Enkele punten en komma’s, dat was het. Stefaan heeft de gave om wat ik vertel om te zetten in teksten die lezen alsof ik ze zelf heb geschreven. Wat een verschil met andere copywriters! Ik kan zelf goed schrijven, maar dit ligt toch nog een niveau hoger. En vooral: ik hoefde het niet zelf te doen, hij nam me al het werk heel efficiënt uit handen. Ik leerde veel van zijn aanpak en bouw daar zelf verder op.
Doordat mijn aanbod nu zo helder, gestructureerd en tastbaar is, merk ik hoe simpel het plots is om mijn klanten naar het juiste product te leiden. Als ze bij mij komen, zie ik meteen waar ze staan, welk pad ze nog moeten afleggen en hoe ik hen bij elke stap kan helpen.
Dat heeft een dubbel effect: ik zie het grote plaatje van mijn ‘klantenreis’ en timmer daar gericht aan. Elk product heeft nu zijn plaats en krijgt de aandacht die het verdient. En mijn klanten – zelfs nieuwe – zijn meteen mee in het verhaal, dat merk ik aan hun enthousiaste reacties. Ze zien direct waarmee ik hen allemaal kan helpen.
Toen ik mijn website lanceerde, kreeg ik enorm veel sms’jes, mails en chatberichten. Mensen herkenden zich in wat ze lazen, gaven complimenten over mijn ‘pakkende teksten’, stelden vragen en waren enthousiast. Dat had ik helemaal niet verwacht en toonde al hoe goed het zit. Maar daar bleef het niet bij. In de eerste week deden 280 mensen de online test, kreeg ik tal van leads via de chat én 6 klanten voor online trainingen die ik nog moet afwerken. Mijn eerste mindfulnesstraining is intussen volzet, met 18 deelnemers en 2 op de wachtlijst. Dit komt goed. — Jan Jacobs
Ik ben fier op het resultaat: meer helderheid in waar ik voor sta en waarin ik het verschil maak. De opdeling in doelgroepen. De duidelijke structuur voor mijn website. En de compacte, lezersgerichte teksten. — Geert Pieters
Onze samenwerking was uitdagend langs 2 kanten, maar leverde een geweldig resultaat op waar we allebei erg fier op zijn. Het is een kwetsbaar proces om je creatieve ei te leggen, maar Stefaan hielp mij om structuur te brengen in mijn ‘woelige’ en ongeordende gedachtestroom en mijn overvloed aan ideeën. Hij leidde mijn verhaal vaak letterlijk in goede banen. Met zijn gestructureerde en analytische geest is hij een krak in het zien van de grote lijnen en het scheiden van de hoofd- en bijzaken. Daarnaast is Stefaan een zeer goede luisteraar, een geduldige leraar en een fijnzinnige communicator (zowel mondeling als met zijn pen) wat samenwerken voor mij extra fijn maakte. Ik kreeg bovendien ook veel concrete en praktische tips die ik nu ook zelf in praktijk kan brengen.
Het resultaat van onze samenwerking mag er wezen: een website die zowel qua look als qua teksten helemaal uitstraalt wie ik ben en waar ik voor sta. Mijn hart en ziel spreken uit de teksten en mensen voelen meteen bij wie ze terecht zullen komen. De combinatie van website en doorgedreven marketing werkt. Ik krijg plots ontzettend veel nieuwe aanvragen en ook doorverwijzingen uit nieuwe hoeken. Het lijkt alsof mensen mij plots ook veel meer als een expert terzake zien. Mijn zaak en mijn zelfvertrouwen hebben een flinke boost gekregen. Ik raad het iedereen aan! — San Vangenechten
Eerst wilden we zelf onze teksten schrijven, want wij wisten toch het beste wie wij waren en wat wij te bieden hadden. Maar algauw merkten we dat we teveel bleven hangen in details die onze klanten niet interesseerden, waardoor onze boodschap verloren ging.
Stefaan kon hier de noodzakelijke afstand bewaren en de essentiële zaken op de voorgrond plaatsen. Zaken die ons onderscheiden ook van onze concullega’s. Vanuit het perspectief van onze (potentiële) klant deed hij dit op een trefzekere en pragmatische manier.
Dat deze aanpak loont merken we intussen aan de klanten die ons vinden door de nieuwe site. We bevelen Stefaan dus zeker aan bij al wie klanten wil aantrekken buiten zijn eigen visvijver. Spannend en blikverruimend! — Katrien Galloo
In mijn eerste contact maakte Stefaan me duidelijk dat het ‘echt’ bereiken van je doelpubliek vraagt om anders geschreven teksten. Teksten die afgestemd zijn op de noden van je cliënten en niet op jouw aanbod, maar jouw verhaal.
Stefaan is ‘a natural’ in het luisteren naar waar je voor staat als ondernemer, in het blijven doorvragen tot hij die diepere kern helemaal kan vatten. En dan gaat hij aan de slag om dit gestructureerd samen te vatten in heldere, samenhangende teksten, afgestemd op het taalgebruik van je cliënten.
Ik ben enorm fier op mijn site en superblij met de samenwerking die hiertoe bijgedragen heeft. — Heinrike Bergmans
In de samenwerking met Stefaan ontmoette ik een aangename vakman die zeer geconcentreerd (en ook h-écht) naar je verhaal luistert. Dat op zich maakt al verschil. Mét een heldere visie en de nodige sturing, terwijl ie toch de klantgerichte, flexibele creativiteit houdt. Ik voelde me het hele traject stevig gesteund en waardevol geleid door iemand die duidelijk weet waarover ie spreekt zonder daarbij hooghartig te zijn, wat meteen een vertrouwensband creëerde.
Stefaan -zelf ook eerder perfectionistisch- waardeerde ten zeerste positief-kritische feedback en in het hele websiteproject bleek geen aanpassing te veel! Au contraire; Stefaan houdt van uitdaging! Dát oog voor kwaliteit en díe drive kom je zelden tegen en ervaar ik écht als bijzonder!
Resultaat is de professionele no-nonsense site die er nu stáát, volledig technisch SEO-geoptimaliseerd, aangenaam voor het oog en vooral een inhoud waarin ik mezelf geheel (h)erken. Ik heb er niet alleen nog meer goesting van gekregen om aan de slag te gaan, het heeft me ook nog eens veel inzicht gegeven en… veel tijd bespaard. — Werner De Vree
Stefaan begeleidt jou in het gebruik van je website als marketingtool. Het gaat dus niet zomaar om je site bij hem, maar om het marketingverhaal rond jouw business. Dat heb ik bij ‘klassieke’ webdesigners niet ervaren en apprecieer ik heel sterk! En ik niet alleen: mijn doelgroep is heel positief over mijn site en het gebruik ervan als communicatiemiddel. De nieuwe site maakt echt het verschil, aanbevolen dus! — Katrien Vanhonacker
Stefaan begeleidde me in het focussen van mijn aanbod en stelde na een interview een site op die mijn verwachtingen overtrof. Hij werkt professioneel en bouwt een uitstekende relatie op met zijn klanten. Hij verstaat de kunst om zich snel in te werken in je business en creëert zo een toegevoegde waarde die ik bij geen enkele aanbieder had gevonden. Door zijn specialisatie beheerst hij het vakgebied van zijn klanten en denkt hij mee in elke fase van je project.
Stefaan verstaat de kunst van het schrijven, gebald en to the point. Bovendien heeft hij oog voor detail en zorgt hij dat het eindproduct compleet in je huisstijl zit. Het resultaat is een website die mij toelaat om mijn business de drive te geven die ik verhoopte. Ik ben blij dat de oude site nu offline is.
Toen ik de eerste versie van mijn teksten kreeg, werd ik er helemaal blij van. Dit was precies wat ik wilde vertellen, geschreven op een heel vlotte manier en rekening houdend met SEO. Het bleef bij die eerste versie, er was geen reden om aanpassingen te doen!
Stefaan gaf direct een goede indruk: vriendelijk, open-minded, meedenkend en professioneel. Hij houdt zich aan de afspraken, zet alles duidelijk op papier en als jij iets vergeet, denkt hij eraan. Daarom deed ik voor copywriting, online marketing en webontwikkeling beroep op hem.