‘Kijk niet naar mijn website!’
Dat hoorde ik onlangs van coach Dirk. Zijn aanbod zat goed, maar zijn website? Daarover zweeg hij liever. Die paste niet meer bij hem. En eigenlijk had die site nooit een afspraak opgeleverd, gaf hij toe. Hoe klanten hem dan vonden? ‘Vooral via via…’
Voor veel coaches, consultants en trainers klinkt dit herkenbaar. Je hebt veel tijd of geld geïnvesteerd in je website en wacht vol spanning af. Maar… het blijft het stil. Je dubbelcheckt je contactformulier en wacht wat langer. Misschien heeft het meer tijd nodig? Tot je beseft: je website werkt niet. Geen extra afspraken of inschrijvingen. Al die tijd of al dat geld, voor niets?
Zo wordt je site een bron van stress. Je blijft ermee worstelen… of kijkt er zo weinig mogelijk naar.
- Maak op je site in één oogopslag helder wat jij doet en wat jou uniek maakt.
- Trek de juiste bezoekers aan, laat hen zichzelf overtuigen en maak er klanten van.
- Krijg mijn unieke methode, bewezen bij +100 coaches, consultants en trainers.
- Ook als je al tijd of geld investeerde in een site die nog niet goed (genoeg) werkt.
- Online training enkel en alleen op maat van coaches, consultants en trainers.
- Onbeperkt toegang: volg op je eigen tempo en telkens als je je site wil bijwerken.
- Stel jouw vragen persoonlijk aan Stefaan en krijg tips als je toch even vastzit.
Jouw website: klinkt dit herkenbaar?
- Je twijfelt: heb je genoeg aan één pagina voor je aanbod? Wat zet je op de ‘Over mij’ pagina? En op je homepage? De websites van collega’s maken jou niet wijzer: iedereen lijkt maar wat te doen.
- Als je teksten wil schrijven, bevries je. Wat moet erin? Schrijf je online best anders? En hoe zorg je dat bezoekers jou contacteren? Het internet barst van de tips, maar wat werkt voor jou?
- Als een bezoeker van je site jou belt, merk je dat die nog niet goed begrijpt wat jou uniek maakt en extra uitleg nodig heeft. Dat knaagt: wat met bezoekers die niet bellen? Die ben je kwijt.
- Eindelijk is je website klaar. Oef, terug tijd voor wat je écht graag doet! En dus negeer je je website, maandenlang. Je hebt er één, dat moet maar volstaan. Ook al werkt hij eigenlijk niet …
- Je website zit helemaal goed. Supermooi vind je hem! Bloggen, delen op sociale media: je doet van alles … tot je maanden later vaststelt dat je site nog geen enkele klant opleverde.
- Als startende coach, consultant of trainer weet je niet hoe je aan die website begint. Of hoe je er iemand anders aan laat beginnen. Hoe overtuig je bezoekers? Waar let je op? Wat werkt (niet)?
- Je hebt veel geld betaald voor een design. Maar dat zit helemaal niet goed. Je voelt frustratie, ook bij je designer. Die wil feedback voor een update. Maar hoe het dan wel moet? Je hebt geen idee.
Overboord dan maar, die website?
Klinkt verleidelijk, toch? Met Facebook en LinkedIn ben je in no time online. Geen stress, lekker modern en he-le-maal gratis!
Juist, tot je beseft dat je zo je huis bouwt op de grond van een ander. Want Facebook en LinkedIn zijn niet van jou, maar van grote, beursgenoteerde bedrijven. Bedrijven die winst moeten maken en eigen voorwaarden stellen. En dan krijg je dit:
Suzanne promoot haar coaching via Facebook. Met +3.000 fans deed ze het lang niet slecht. Tot haar bereik kelderde omdat Facebook de spelregels had veranderd. Plots zag slechts 6% van haar fans haar promoties. Om ze terug allemaal te bereiken, moest ze advertenties inzetten. Kostprijs: +12.000 euro/jaar. Suzanne zit met de handen in het haar …
Wil je online een reputatie opbouwen, dan is een eigen site een must. Alleen daar:
- hou je alle touwtjes in handen en vermijd je verrassingen.
- maak je je aanbod en unieke meerwaarde glashelder.
- wek je vertrouwen met aanbevelingen. En met jouw verhaal.
- leer je wat werkt, stuur je bij en maak je je site steeds beter.
Zo’n duurzame reputatie is van onschatbare waarde. Ze overleeft trends, platformen en technieken. En ze is helemaal van jou. En die sociale media? Die brengen bezoekers naar je site en dragen zo bij tot je reputatie. He-le-maal gratis : )
Een website dus. Maar hoe dan wel?
Stel je even voor:
- Wie je site bezoekt, heeft meteen door wat jij doet. Voor wie. En wat jou uniek maakt. Bezoekers uit je doelgroep voelen zich aangesproken: ‘Eindelijk, hier moet ik zijn!’
- In één klik landen bezoekers op de juiste aanbodpagina. Die hen vervolgens vertelt wat ze willen weten. Zodat ze doorklikken naar je contact- of inschrijfformulier.
- Duidelijke structuur, vlotte teksten, sterke aanbevelingen, knap design: je website ademt vertrouwen uit. Dat voelt als een verademing na de sites van andere aanbieders.
- Je site straalt precies uit wat jij wil uitstralen. En dus krijg je precies de klanten die jij wil aantrekken. Je geniet van de samenwerking en je impact.
Samengevat? Je site werkt voor jou, niet tegen jou. Zoals bij San:
Ik krijg plots ontzettend veel nieuwe aanvragen en ook doorverwijzingen uit nieuwe hoeken. Het lijkt alsof mensen mij plots ook veel meer als een expert terzake zien. Mijn zaak en mijn zelfvertrouwen hebben hierdoor een flinke boost gekregen. Ik kan het iedereen aanraden! – San Vangenechten
of bij Claudine:
De resultaten mogen er zijn: in de week na de lancering van mijn site deden +50 bezoekers de burn-out test en kreeg ik 4 (!) nieuwe klanten. Een eerste blogartikel zorgde voor nog 3 klanten. Mijn site werkt dus! – Claudine Drees
En als je site voor jou werkt, heb jij tijd voor wat jou drijft: mensen of bedrijven doen groeien. Want daar gaat het om. Niet om die website : )
Wetteren, 4 februari 2010
Ik sta voor een flipchart in een klein vergaderzaaltje. Voor mij zit Jef. Hij wil een nieuwe site en vroeg mijn hulp. Ik wou het wel proberen en voor mijn baas is het OK, dus maak ik een offerte. Mijn eerste ooit. Jef gaat akkoord.
En zo zitten we twee weken later in dat vergaderzaaltje. Perfectionist als ik ben, heb ik me tot in de puntjes voorbereid. Twee marketingboeken gelezen, tientallen artikels doorploegd, een bevriend webdesigner uitgehoord: ik ben er klaar voor. Denk ik.
Vier uur lang neem ik Jef mee in een traject van SWOT-analyses, marktsegmentaties, customer journeys en meer van dat moois. Hij werkt geduldig mee, maar vraagt nadien ietwat verward: ‘Wanneer beginnen we nu aan mijn site?’ Ik slik in dat ik nog zo’n sessie had gepland en beloof dat het volgende keer over zijn site zal gaan.
Terug achter mijn bureau denk ik na. Ik weet waarom Jef me vertrouwt voor die site. Ik heb hem geïnterviewd voor een profieltekstje op onze website en daar was hij wél enthousiast over. ‘Jij legt beter uit wat ik doe dan ik dat zelf kan!’, zei hij. ‘Bouw jij ook websites?’
Dat is wat Jef zoekt. Iemand die zijn aanbod vertaalt naar een site die zijn doelgroep aanspreekt. Niet meer, niet minder. Hoe kan ik hem daar zo goed en snel mogelijk bij helpen? Ik leg de boeken opzij en bedenk een eenvoudig stappenplan. Zonder dure marketingtermen, maar met gezond verstand en vragen die recht naar de kern gaan.
En het werkt. Een week later hebben we een draaiboek voor Jef’s site, twee weken daarna zijn de teksten klaar. En nog een week later is Jef de trotse eigenaar van een site die er niet enkel goed uitziet, maar hem ook klanten oplevert. Missie geslaagd, Jef tevreden:
Stefaan’s benadering was zeer interessant. Hij focuste het ontwerp van mijn website op de behoeften van mijn mogelijke klanten en de info die zij nodig hebben om te beslissen of ik hen verder kan helpen. Aanbevolen voor zijn zeer professionele aanpak! – Jef Sleeckx
Flashforward … naar jou
Wat Jef wou, wil jij ook. Teksten die interesse en vertrouwen wekken bij bezoekers. Een website die toont waar jij voor staat en klanten oplevert. Kortom, een site die voor jou werkt. Na +10 jaar websites bouwen – waarbij ik mijn stappenplan bleef verbeteren – ontwikkelde ik daarom deze online training. Dit leer jij daarin als coach, consultant of trainer:
- Vertaal je aanbod naar bouwstenen voor je site. Zo zien bezoekers meteen hoe jij je doelgroep helpt. Tip: je hele aanbod hoeft niet op je site. Een winkel zet ook niet alles in de etalage …
- Stel een plan op voor je site, zoals een architect dat doet voor een huis. Kies per pagina de juiste elementen en in geen tijd is je draaiboek klaar. Ideaal als briefing om je site te (laten) bouwen.
- Leg landingsbanen doorheen je website, zodat bezoekers meteen bij het juiste aanbod landen. Voor zoeken hebben ze toch geen geduld: andere aanbieders zijn maar 2 klikken ver.
- Schrijf zelf teksten die je lezers naar adem doen happen en scoren in Google. En dat helemaal zonder stress: je weet precies op welke pagina je welke vragen moet beantwoorden.
- Zet je website op dieet, zodat je enkel tekst en pagina’s overhoudt die bezoekers helpen beslissen of ze met jou in zee gaan. Ze klikken niet weg, maar contacteren jou of schrijven zich in.
- Leg je ziel in je website. Zodat bezoekers zien wat je doet én voelen wie jij bent. Zo trek jij voortaan klanten aan die bewust voor jou kiezen. En graag in jou investeren.
Wat klanten zeggen over de resultaten?
Deze week 2 nieuwe leads via de website. Het juiste type klanten voor de juiste projecten… Ik heb een helder verhaal en een prachtige website die hoog scoort in Google en doet wat ze moet doen! – Valérie de Groote
De reacties die ik van anderen op mijn website kreeg, bevestigden wat ik al vermoedde: glashelder, duidelijk en gestructureerd. Kortom, men wist precies wat ik te bieden had. – Ingrid De Cooman
Het resultaat dat mij het meest bijblijft is de online vindbaarheid van onze beroepsopleidingen. De inschrijvingen via internet kwamen vlot binnen en mijn cursus in september is nu volzet. Het was de investering dus meer dan waard! – Inge Pauwels
Deze online training is uniek. Waarom? Daarom:
- Teken je website uit, kies de pagina’s die jij nodig hebt en vul die met klantgerichte, sterke teksten. Geen eenheidsworst, maar een website op maat van je doelgroep … en van jou.
- Ontdek het plan achter de websites van succesvolle coaches, consultants en trainers: hoe bouwde ik hun site op? Waarom deed ik dat zo? En wat kan jij daaruit leren?
- Krijg slimme tools zoals de websitearchitect en draaiboekbouwer die jou uren piekeren en onbewuste, dure fouten besparen. Getest en goedgekeurd door enthousiaste collega’s!
- Ik ontwikkelde deze training enkel voor coaches, consultants en trainers. Elke tip en elke tool past dus bij wat jij nodig hebt. Zo boek je véél meer resultaat dan met een algemene training.
- Leer alles wat ik weet over een website die jou klanten oplevert. Veel van mijn klanten betalen daarvoor telkens als hun site een update nodig heeft, omdat ze merken dat het rendeert. Jij leert hoe je het zelf doet, voor een nieuwe site én bij elke update.
- Extra bouwstenen voor je site, zelf geteste schrijftips, inzichten uit recente projecten, belangrijke evoluties: ik blijf Je Website Werkt non-stop verbeteren. Je investeert dus slechts één keer in een training die altijd up-to-date blijft.
- Stel mij vragen over je teksten en website en krijg persoonlijk advies van mij in regelmatige vragensessies voor deelnemers. Je hoeft je niet te verplaatsen, want de vragensessies zijn online. Ik neem ze ook op, zodat je ze nadien altijd nog kan bekijken.
Onze website straalt uit wat we willen uitstralen en hij werkt. Hij staat nog maar net online en leverde ons nu al een lead op. Die vertelde dat hij ons nog niet kende, maar vlot zijn weg vond op de website en het zo gemakkelijk vond om een afspraak te maken. Dat is precies wat we wilden bereiken. Dankjewel Stefaan! – Lisa Boelaert
De opdeling in doelgroepen. De duidelijke structuur. De compacte, lezersgerichte teksten. Ik ben fier op mijn website: meer helderheid in waar ik voor sta en waarin ik het verschil maak. – Geert Pieters
Dit krijg je als je meedoet
Krijg toegang tot een uniek traject dat zijn succes bewees bij +100 coaches, consultants en trainers. Ik heb het 10 jaar lang verfijnd tot het werkt voor elke klant. Deze stappen ga jij zetten:
1. Zet je website op dieet
Ontdek hoe je site beter werkt als je focust op een deel van je aanbod. Leer van een louche smartphoneverkoper. En van een luchthaven die bezoekers wegstuurt.
2. Kies de juiste pagina’s
Vertaal je aanbod naar een heldere site met de websitearchitect. Kies de pagina’s waarmee je interesse en vertrouwen wekt. En test meteen alles uit bij je doelgroep.
3. Teken je website uit
‘Aanbod’, ‘Event’, ‘Over mij’: verken de bouwstenen van elk soort pagina. Kies telkens de variant die bij jou past en puzzel je pagina’s ineen. Je draaiboek? Klik, sleep, klaar!
4. Schrijf treffende teksten
Geef antwoord op de vragen van bezoekers. En krijg een unieke techniek om vlot en bezield te schrijven, lezers aan te spreken én te scoren in Google. Bye bye, schrijfstress.
5. Zet de designkers op je taart
Logo, foto’s, design: zelf doen of uitbesteden? Win tijd en geld met een slimme keuzehulp en een pak tips en inspiratie. Het resultaat? Een design dat uitstraalt wie jij bent.
Het maakt niet uit…
… wat voor coach, consultant of trainer jij bent. Voorbeelden van klanten die dit traject doorliepen:
- Een procesoptimalisatieconsultant
- Een natuurcoach
- Een scheidings- en ouderschapsbemiddelaar
- Een kindertolk
- Een coach die vrouwen in hun vrouwenkracht zet
- Een kleur- en stijladviseur
- Een team van werkplekconsultants
- Een salescoach en -trainer
- Een trainer in klantenbeleving
- Een e-commerceconsultant
- Een team van crisismanagementconsultants
- Een loopbaancoach
- Een dierencoach en -trainer
- Een consultant die organisaties wendbaarder maakt
- Een presentatietrainer
- Een trainer in time management
- Een strategische HR-consultant
- Een HSP-coach
- Een shutdownconsultant
- Een healthcare consultant
- Een werkpleziercoach
- Een merger & acquisitieconsultant
- Een slaapcoach
- Een energieconsultant
- Een trainer in mentale veerkracht
- Een studiekeuzecoach
- Een machineconsultant
- Een team van IT-consultants
- Een kerntalentencoach
- Een narcismecoach
- Een conflictcoach
- Een materiaalinnovatieconsultant
- Een transitieconsultant
- Een stress- en burn-outcoach
- Een logistiek consultant
- Een coach die vrouwen opnieuw in balans brengt
- Een servicemodelconsultant
- Een marketing- en salesconsultant voor biotechs
- Een team van subsidieconsultants
- … en nog veel meer!
Waarom klanten voor mij kiezen?
Sinds 2010 werk ik enkel voor coaches, consultants en trainers. Voor mensen zoals jij dus. En dat doe ik bewust. Jij doet mensen of bedrijven groeien en maakt onze wereld dus een stukje beter. Maar als je te weinig klanten hebt, of niet de juiste, dan blijft je impact beperkt. En dat is jammer, want de wereld heeft mensen zoals jij hard nodig.
Daarom bouw ik al jaren websites die klanten opleveren. Voor gedreven teams van coaches, consultants of trainers en +100 eenmansbedrijven. Wedden dat je sommige van hen kent? Zo leerde ik wat (niet) werkt voor coaches, consultants en trainers zoals jij. En die inzichten goot ik in een uniek stappenplan dat zijn succes keer op keer bewijst:
Ik had al 3 andere websites gehad en met 2 andere webbouwers gewerkt. Deze keer wilde ik echt voor kwaliteit gaan. Toen hoorde ik over Stefaan. Het resultaat: een website die niet alleen heel mooi is, maar ook technisch goed in elkaar zit en ‘werkt’. Na 2 maanden had ik +700 nieuwe inschrijvingen op mijn nieuwsbrief, +25 leads en een pak nieuwe klanten. Mijn aanbod bezet ook de eerste 3 plaatsen in Google. – Annick Ottenburgs
Mijn traject met Stefaan was boeiend, (in)spannend en vruchtbaar. Hij gaat recht door tot de kern van je passies, je ambities, je zijn. Hij laat je niet los om je ideeën duidelijker en unieker zichtbaar te maken en zet dat gebald en in een mooie vorm op je website. Ik had nooit verwacht dat de investering mij dit resultaat zou brengen. Als je ook zó tevreden wil zijn van je website, dan beveel ik je Stefaan van harte aan! – Dirk Ameel
Deze online training is ook voor jou:
- Als je van jezelf vindt dat je goed kan schrijven. Want ook dan blijft het een uitdaging om in de schoenen van je klant te gaan staan. Zoals San merkte:
Ik vond het vooral moeilijk om zelf helder te krijgen wat ik goed kan en aanbied, hoe ik mijzelf onderscheid en welke meerwaarde dat heeft voor mijn klanten. Al geloof ik zelf over een vlotte pen te beschikken, toch worstelde ik ermee om dit verhaal in een wervende tekst te gieten en zo meer potentiële klanten bereiken. – San Vangenechten
- Als je zelf al een website hebt gebouwd. Dan weet je vast hoeveel tijd daarin kruipt. En hoe je jezelf kan verliezen in vormen en kleurtjes. Met je draaiboek krijg je een houvast om de juiste template te kiezen of je designer te briefen. Tijdwinst? Enorm.
- Als je al investeerde in een website die niet werkt. Dat is pijnlijk en ik begrijp dat je aarzelt om opnieuw te investeren. Maar met deze online training kan je je website heel gericht (laten) bijsturen. Zodat hij daarna wel werkt. En je investering niet verloren is.
- Als je geen voet-tussen-de-deur-verkoper bent of als je een bloedhekel hebt aan marketing american style. Want dan zitten we op één lijn ; ) Als je website voor jou werkt, hoef jij jezelf niet meer te verkopen. Vraag maar aan Marijke:
Ik krijg vaak te horen dat mijn site echt weerspiegelt wie ik ben en waar ik voor sta. Intussen bewees hij ook dat hij werkt: ik kreeg al diverse concrete leads! – Marijke Van Moldergem
Voor wie is deze online training NIET bedoeld?
- Voor wie een cursus webdesign zoekt. Die heb je helemaal niet nodig: met je draaiboek, cases en designtips heb je alle handvatten om zelf je site te bouwen. Of je designer te briefen, natuurlijk:
Op basis van de briefing leverde mijn websitebouwer een site die in één keer goed zat! – Johan van Hamme
- Voor wie geen zelfstandig coach, consultant of trainer is en niet van plan is om dat te worden. Beste architect, boomverzorger, horlogemaker of apotheker: deze training is dus niet voor jou : )
- Voor wie een online visitekaartje wil, geen website die klanten oplevert. Investeer zeker niet in deze training, maar zoek een template, schud wat teksten uit je mouw en je bent klaar.
- Voor wie nog niet nadacht over positionering. Heb jij je aanbod en doelgroep(en) nog niet helder? Dan raad ik jou aan om eerst de online training Klanten Kiezen Jou te volgen.
- Geloof je nog in get rich quick of resultaat zonder actie? Dan ben je hier op de verkeerde plaats. Ik maak het jou zo eenvoudig mogelijk, maar zonder jouw input lukt het natuurlijk niet.
Mijn garanties bij deze online training
Een Niet Goed, Geld Terug garantie zie je bijna nooit bij een online training. Wel, ik geef ze toch. Een jaar lang. Waarom? Omdat ik zeker ben dat deze training voor jou zal werken. Net zoals ze al gewerkt heeft voor vele tientallen coaches, consultants en trainers.
In het onwaarschijnlijke geval dat je door deze training geen website krijgt die jou meer klanten oplevert, stort ik het volledig bedrag terug. Stuur me daarvoor binnen het jaar een e-mail waarin je laat zien wat je hebt aangepast aan je aanbod, in je verhaal en op je website.
Met deze Niet Goed, Geld Terug garantie loop je geen enkel risico als je deze training volgt. Bovendien krijg je nog deze garanties:
- Gegarandeerd geschikt voor elke coach, consultant en trainer. Nog niet gestart, net begonnen of al jaren bezig.
- Gegarandeerd geschikt als je B2B (met bedrijven) of B2C (met particulieren) werkt. Of met overheid. Of met non-profits.
- Gegarandeerd geschikt als je vandaag nog geen website hebt. Of als die nog niet goed (genoeg) voor jou werkt.
- Gegarandeerd te gebruiken elke keer dat je je website een update geeft. Wat bij de meeste ondernemers regelmatig gebeurt.
Tip: op teksten die ik voor jou schrijf in Je Website Werkt + (zie hieronder) krijg je geen Niet Goed, Geld Terug garantie, maar een tevredenheidsgarantie. Ik herwerk ze tot jij 100% tevreden bent.
Hoe weet je zeker dat je je investering terugverdient?
Dit is zeker: als je deze online training niet volgt, dan zijn je teksten en website morgen dezelfde als vandaag. Of heb je er nog steeds geen. Dus verandert er niets. En krijg je dezelfde resultaten.
Ga je wel aan de slag met deze online training, dan krijg je een stappenplan om klantgerichte teksten te schrijven en een website te bouwen die voor jou werkt. Zodat je meer van de juiste klanten aantrekt.
Je hebt dus niets te verliezen, lijkt me : ) En met de Niet Goed, Geld Terug garantie loop je bovendien geen enkel risico. Aan jou de keuze!
Het gaat niet zomaar om je site, maar om het verhaal rond jouw business. Dat heb ik bij ‘klassieke’ webdesigners niet ervaren en apprecieer ik heel sterk! En ik niet alleen: mijn doelgroep is heel positief over mijn site en het gebruik ervan als communicatiemiddel. De nieuwe site maakt echt het verschil, aanbevolen dus! – Katrien Vanhonacker
Deze vragen stellen klanten vaak:
Een website bouwen wordt gelukkig steeds gemakkelijker, inderdaad. Waardoor er steeds meer websites bijkomen. En het nog belangrijker wordt om je te onderscheiden. Dat doe je niet met hoe die site eruit ziet, maar vooral met wat erop staat. De structuur. De teksten. Die maken of kraken je website. Niet het zoveelste hippe design.
Net daar gaat Je Website Werkt over. Dit is geen designcursus, want knappe thema’s en templates vind je genoeg online. Wat het wel is? Een unieke, bewezen training waarmee jij je aanbod vertaalt naar teksten en een website die je doelgroep aanspreken. Helemaal op maat van coaches, consultants en trainers zoals jij. Daarna kies je in één keer het juiste design en bouw je in geen tijd je website. Zonder fouten die jou klanten kosten.
Dat hoeft gelukkig bijna nooit. Als je website niet werkt, ligt dat zelden aan het design. Meestal is je aanbod dan niet helder en uniek (check daarvoor Klanten Kiezen Jou) of schort er iets aan de structuur of teksten van je website.
Dat laatste pak je aan met Je Website Werkt. En uit ervaring weet ik dat kleine designaanpassingen meestal volstaan. Die doe je gemakkelijk zelf of brief je vlot aan je designer.
Jij weet dus al hoeveel tijd er in een website kruipt. En hoe je jezelf kan verliezen in teksten en design. Als je site (nog) niet werkt, komt dat dus hard aan. Al die tijd voor niets? Gelukkig niet: wat je al deed, is niet verloren. Je moet gewoon weten hoe je je website bijstuurt zodat hij wel klanten oplevert.
Met Je Website Werkt zet je op dat vlak niet één, maar 5 reuzenstappen vooruit. Je beslist wat je (niet meer) op je site zet, kiest de juiste pagina’s, bouwt een heldere structuur, schrijft klantgerichte teksten en zet de designkers op de taart.
Gedaan dus met gissen en worstelen: je zal zien wat er schort aan je site en timmert gericht aan een update. Daarvoor krijg je een methode die zijn succes al bewees bij +100 coaches, consultants en trainers. Waarom je met Je Website Werkt wél resultaten boekt? Dit is geen eenheidsworst voor iedereen die een website wil of heeft. Wel een stappenplan dat helemaal is afgestemd op coaches, consultants en trainers zoals jij. Het werkt voor hen en zal ook voor jou werken.
Zeker: Je Website Werkt is geen cursus webdesign. Wat je wel krijgt? Een unieke, bewezen methode om vlot te komen tot een heldere structuur en sterke, klantgerichte teksten. De ideale briefing voor je webdesigner … en de oplossing om die bij te sturen als het eerste design ernaast zat. Ook als jullie al een tijd aan het ploeteren zijn en zelfs als je overweegt om de samenwerking stop te zetten. Zoals bij Ingrid:
De reacties die ik van anderen op mijn website kreeg, bevestigden wat ik al vermoedde: glashelder, duidelijk en gestructureerd. Kortom, men wist precies wat ik te bieden had. – Ingrid De Cooman
Dit is niet zomaar een online training. Ik heb ze zo opgebouwd dat het lijkt alsof ik naast je zit. Na +100 klanten weet ik precies hoe ik jou stap per stap begeleid naar een website die voor jou werkt.
Je Website Werkt is getest bij 14 klanten voor de lancering en ik blijf deze training non-stop verbeteren. Ook nu nog. En o ja: je bent welkom op de vragensessies, waarin je leert van mij en van elkaar. Je staat er dus niet alleen voor.
Jij kiest zelf hoeveel begeleiding je wil:
- In Je Website Werkt voorzie ik regelmatige vragensessies. Daarin geef ik antwoord op je vragen en leer je bij van mij en van elkaar.
- In Je Website Werkt + schrijf ik jouw teksten na een diepgaand interview. Jij geeft feedback tot je 100% tevreden bent.
- In het één-op-één traject tekenen we samen je draaiboek uit, schrijf ik je teksten en begeleid ik (optioneel) de bouw van je website.
De laatste twee zijn ideaal als je weinig tijd hebt, er zelf niet uitraakt en/of snel wil schakelen.
Niet als je aanbod nog niet helder en uniek is. Je website zou dan toch niet werken. Of erger nog, tegen jou werken. Voor verkeerde klanten zorgen en je reputatie ondermijnen. Vergelijk het met een huis zonder fundering: dat stort ook vroeg of laat in.
Fix your basics: zorg dat je aanbod er eerst staat en vertaal het dan pas naar een website. Tip: met Klanten Kiezen Jou maak je glashelder wat jij doet en spring je eruit, zodat klanten alleen met jou willen werken, je tarief bijzaak vinden en iedereen vertellen hoe goed jij bent.
Is je aanbod wel marktklaar? Dan krijg je met Je Website Werkt meer van de juiste klanten. Een vliegende start dus!
Gelijk heb je, ik word zelf ook niet graag in een keurslijf geduwd. Maar Je Website Werkt is geen keurslijf. Het is een training die richting geeft. Houvast. Die je uitdaagt waar nodig. En je begeleidt naar een website die voor jou werkt. Reken op genoeg steun én vrijheid om je eigen ding te doen. Het doel: een website die uitstraalt waar jij voor staat.
Ik krijg vaak te horen dat mijn site echt weerspiegelt wie ik ben en waar ik voor sta. Intussen bewees hij ook dat hij werkt: ik kreeg al diverse concrete leads! – Marijke Van Moldergem
Te vaak hoorde ik al dat een klant veel geld betaalde voor een design dat nadien een lege doos bleek. Want dat is wellicht waarvoor jij hebt betaald: een design, meer niet. En als je echt pech hebt: ook teksten die het niet doen. Het doet me altijd pijn om dat te horen.
Maar sommige van die klanten waren zo enthousiast over Je Website Werkt dat ze de centen toch bijeen zochten. Intussen brengt hun website wél leads en klanten op. Ze recupereerden hun verliezen en zetten nu geld opzij. Dat is ondernemerschap. En ik geloof dat dit voor jou ook mogelijk is.
Tip: als je website niet werkt, dan ligt dat zelden aan het design. Meestal is je aanbod dan niet helder en uniek (check daarvoor Klanten Kiezen Jou) of schort er iets aan de structuur of teksten van je website. Dat laatste pak je aan met Je Website Werkt. Je kan je investering ook kosteloos spreiden over 3 maanden. En met de Niet Goed, Geld Terug garantie loop je geen enkel risico. Je hebt dus niets te verliezen, lijkt me.
In deze training krijg je wat je website maakt of kraakt: een heldere structuur en treffende teksten. Niet één keer, maar bij elke update van je website. Een designer helpt jou daar niet bij: die zorgt enkel voor het design en verwacht van jou een briefing met … de structuur en teksten.
Omdat ik zelf jarenlang websites bouwde, weet ik precies hoe je de juiste designer kiest, die een goede briefing geeft en nadien bijstuurt waar nodig. Ook dat ontdek je in deze training:
Op basis van de briefing leverde mijn websitebouwer een site die in één keer goed zat! – Johan van Hamme
Alleen al met de tijd en het geld dat je uitspaart door de juiste designer te kiezen en die goed te briefen, verdien je deze training terug. En dan heb ik het nog niet over de tijd die je wint door je draaiboek, je teksten en de tips als je zelf je website bouwt …
Tip: in het één-op-één traject neem ik jou zoveel mogelijk werk uit handen, van draaiboek over teksten tot de bouw van je website.
Deze hoor ik vaak. Proficiat, want alleen tevreden klanten verwijzen door. En als jij vandaag zo genoeg van de juiste klanten krijgt, lijkt er geen vuiltje aan de lucht.
Maar … de meeste klanten checken jou eerst online. Vraag maar na. En als jij daar (quasi) onzichtbaar bent, dan roept dat vragen op.
Een heldere, klantgerichte website die uitstraalt wie jij bent en waar jij voor staat, geeft hen dat laatste duwtje. En maakt het hen gemakkelijker om jou aan te bevelen. Zo vergroot je je bereik en bouw je aan een sterke, blijvende reputatie. Als er dan plots wat minder doorverwijzingen komen, droogt je klantenstroom niet op.
In zowat alle boeken en trainingen krijg je algemene tips. Hoe je die omzet naar jouw situatie als coach, consultant of trainer? Zoek het maar uit.
Wel, dit is geen boek. En ook geen serie losse filmpjes, zoals veel andere online trainingen. Je Website Werkt is een bijzonder interactieve training waarin ik je begeleid bij elke stap. Elk inzicht, elke tip en elke tool passen precies bij wat jij nodig hebt als coach, consultant of trainer. Zo ga je veel sneller vooruit dan met een boek of wat filmpjes:
Het gaat niet zomaar om je site, maar om het verhaal rond jouw business. Dat heb ik bij ‘klassieke’ webdesigners niet ervaren en apprecieer ik heel sterk! En ik niet alleen: mijn doelgroep is heel positief over mijn site en het gebruik ervan als communicatiemiddel. De nieuwe site maakt echt het verschil, aanbevolen dus! – Katrien Vanhonacker
En o ja: boeken verouderen, de meeste trainingen ook. Maar ik verbeter Je Website Werkt non-stop met extra bouwstenen, zelf geteste schrijftips en bewezen inzichten uit recente projecten en evoluties. Je investeert dus slechts één keer in een training die altijd up-to-date blijft.
Dat is net een hele goede reden om voor Je Website Werkt te kiezen. Want een site (laten) bouwen die nadien niet blijkt te werken, dat is pas echt tijdverlies.
In Je Website Werkt krijg je een stappenplan waarmee je in een minimum aan tijd de basis legt voor een site die voor jou werkt. Je doorloopt de training op je eigen tempo: een paar uur per week volstaan. En als je je design uitbesteedt, heb je met je draaiboek en teksten in één keer de ideale briefing in handen. Zo begrijpt je designer meteen waar jij naartoe wil. En verlies jij geen tijd met eindeloze feedbackrondes:
Op basis van de briefing leverde mijn websitebouwer een site die in één keer goed zat! – Johan van Hamme
Wil je dat ik jou zoveel mogelijk werk uit handen neem? Dan heb je de keuze:
- In Je Website Werkt + schrijf ik jouw teksten na een diepgaand interview. Jij geeft feedback tot je 100% tevreden bent.
- In het één-op-één traject tekenen we samen je draaiboek uit, schrijf ik je teksten en begeleid ik de bouw van je website, als je dat wil.
Alle begrip natuurlijk, als ondernemer maak je je rekening zelf. Weet wel: als je niet investeert in Je Website Werkt, dan zijn je teksten en website morgen dezelfde als vandaag. Of heb je er nog steeds geen. Dus verandert er niets. En krijg je dezelfde resultaten.
Start je wel, dan krijg je een stappenplan om klantgerichte teksten te schrijven en een website te bouwen die voor jou werkt. Zodat je meer van de juiste klanten aantrekt. Klanten die graag in jou investeren, omdat ze weten dat dat zal renderen. Zo verdien je Je Website Werkt terug. Niet één keer, maar telkens opnieuw.
Tip: je kan je investering kosteloos spreiden over 3 maanden. En met de Niet Goed, Geld Terug garantie loop je geen enkel risico. Je hebt dus niets te verliezen, lijkt me.
Wel, je hebt de keuze:
- Je zoekt je weg in het doolhof van goede en slechte tips, probeert met vallen en opstaan uit wat voor jou werkt, betaalt veel leergeld en verliest veel tijd.
- Je investeert met deze training in een unieke, bewezen formule voor coaches, consultants en trainers zoals jij. Je maakt geen dure fouten en krijgt meer tijd voor je klanten.
Mijn website is voor mij het verlengstuk van wie ik ben als spreker en waar ik voor sta. Als klanten je spontaan vertellen dat je een mooie website hebt en je ziet dat het aantal bezoekers via Google in de eerste maanden al met 20% stijgt, dan besef je dat je website werkt. De investering zeker waard! – Christoph Van Doninck
Dat is de snelste weg naar een dertien-in-een-dozijn website. Of erger nog, een site die wel past bij die andere coach, consultant of trainer, maar niet bij jou. Bovendien weet je niet of de website van je collega wel werkt. En kopieer je dus misschien een pak blunders.
Met Je Website Werkt vertrek je van je doelgroep, je aanbod en waar jij voor staat. Zo krijg je teksten die je doelgroep naar adem doen happen en een website die de juiste klanten aantrekt en je telefoon doet rinkelen. Geef toe, dat klinkt beter dan een dertien-in-een-dozijn kopie.
Goed schrijven is één, weten wat je moet schrijven is iets anders. Natuurlijk krijg je tips om (nog) beter te schrijven, maar dat is maar een klein deeltje van Je Website Werkt.
Wat je wel ontdekt? Hoe je de juiste pagina’s voor je website kiest, die overtuigend opbouwt en antwoord geeft op vragen van je doelgroep. Dat is waar mijn klanten mee worstelen. En dat is waar je grote winst zit. Waarmee jij de stap zet van ‘meh’-teksten naar ‘waw!’-teksten. Naar ‘Waar is dat contactformulier?’-teksten.
Dat ervaarde San: Ik vond het vooral moeilijk om zelf helder te krijgen wat ik goed kan en aanbied, hoe ik mijzelf onderscheid en welke meerwaarde dat heeft voor mijn klanten. Al geloof ik zelf over een vlotte pen te beschikken, toch worstelde ik ermee om dit verhaal in een wervende tekst te gieten en zo meer potentiële klanten bereiken. – San Vangenechten
Zeker, want dit is geen cursus webdesign. Een deel van mijn klanten bouwt hun website zelf, een ander deel werkt met een webdesigner. Beide zijn prima. Wat je wel krijgt? Een unieke, bewezen methode om vlot een heldere structuur uit te tekenen, sterke teksten te schrijven, je logo te (laten) ontwikkelen, foto’s te laten nemen enz. Meteen de ideale briefing voor je webdesigner:
Op basis van de briefing leverde mijn websitebouwer een site die in één keer goed zat! – Johan van Hamme
Je ontdekt ook hoe je de juiste webdesigner kiest en hoe je het design evalueert en bijstuurt. Zo spaar je véél tijd en geld uit.
Integendeel. Die krijg je als je collega’s kopieert. Of platgekauwde tips op internet gaat toepassen. Je Website Werkt toont jou hoe je je aanbod vertaalt naar een heldere structuur voor je site. Hoe je jezelf interviewt en teksten schrijft die van lezers klanten maken. Waarom? Omdat ze denken: ‘Eindelijk, hier moet ik zijn!’ Klinkt dat als eenheidsworst? Niet volgens Lisa:
Onze website straalt uit wat we willen uitstralen en hij werkt. Hij staat nog maar net online en leverde ons nu al een lead op. Die vertelde dat hij ons nog niet kende, maar vlot zijn weg vond op de website en het zo gemakkelijk vond om een afspraak te maken. Dat is precies wat we wilden bereiken. – Lisa Boelaert
Klinkt logisch, maar uit ervaring weet ik dat uitstel meestal afstel wordt. Dat je blijft ploeteren en denkt dat het niet anders kan. Terwijl dat wél zo is.
Met Je Website Werkt leg je de basis voor een site die toont waar jij voor staat, de juiste klanten aantrekt en je telefoon doet rinkelen. Dé sleutel tot een gezond bedrijf. Hoe vroeger je die stap zet, hoe groter het effect. Ook financieel.
Crisissen zullen er altijd zijn. Onze wereld wordt steeds complexer en het stormt altijd wel ergens, zoveel is duidelijk. Als je wacht tot het windstil is, verlies je veel tijd. Tijd die je kan besteden aan je website en marketing. Zodat jij klaar staat als de wind gaat liggen en je doelgroep terug wil investeren. Anders mis je kansen.
Voor ondernemers is een crisis een kans: een cadeautje in een rare verpakking. Het stormt en zowat iedereen blijft veilig binnen. Wie dan wel naar buiten durft komen met een klantgerichte website, springt eruit en neemt voorsprong. Zoals Fre, die duursporters begeleidt. Eind 2020 – je weet wel, het lockdownjaar – schreef hij dit:
Binnen 2 weken na lancering van de site tekende de eerste sporter voor een jaartraject. Na 3 maand waren het er 10, evenveel als in de 3 jaar ervoor. Middenin corona! – Fre De Zutter
Als je een huis laat bouwen, dan stap je ook niet meteen naar een aannemer. Nee, je schakelt eerst een architect in voor een plan. Zodat het hele plaatje klopt. En je daarna de juiste keuzes maakt als het gaat over de dakpannen en verf, bijvoorbeeld.
Wel, zo gaat het ook bij je website. Bouw eerst aan je structuur en teksten. Als die basis goed zit, dan gaat het design als vanzelf. Je bezoekers zullen dan zien wat je doet én voelen wie jij bent. Ze merken dat het plaatje klopt. En dat je website meer is dan een mooie, lege doos. Zo trek jij klanten aan die bewust voor jou kiezen. En graag in jou investeren:
Ik krijg plots ontzettend veel nieuwe aanvragen en doorverwijzingen uit nieuwe hoeken. Het lijkt alsof mensen mij plots veel meer als een expert terzake zien. – San Vangenechten
Veel websites wel, ja. Heel dure visitekaartjes, trouwens … Maar niet de websites van mijn klanten. Hun teksten en website maken glashelder wat ze doen. Voor wie ze dat doen. En wat hen uniek maakt. Zo trekken ze de juiste bezoekers aan en maken er leads en klanten van. Hoe je dat doet, ontdek je in Je Website Werkt. Zoals Valérie:
Deze week 2 nieuwe leads via de website. Het juiste type klanten voor de juiste projecten… Ik heb een helder verhaal en een prachtige website die hoog scoort in Google en doet wat ze moet doen! – Valérie de Groote
Integendeel. En ook geen doorslagje van iets dat ik bij één of andere buitenlandse goeroe leerde …
Je Website Werkt is een unieke formule die ik zelf ontwikkelde in trajecten met +100 coaches, consultants en trainers. Waarom? Omdat ik geloof dat mensen zoals jij de wereld beter maken. En als je meer van de juiste klanten krijgt, dan heb je meer impact. Daar wil ik met deze training mijn steentje toe bijdragen.
De opdeling in doelgroepen. De duidelijke structuur. De compacte, lezersgerichte teksten. Ik ben fier op mijn website: meer helderheid in waar ik voor sta en waarin ik het verschil maak. – Geert Pieters
Dat is een fabeltje, uitgevonden door designers zonder werk. Mijn website staat er intussen 10 jaar en ik pieker er niet over om hem offline te halen. Daarvoor werkt hij veel te goed. Wat ik wel doe: mijn site blijven bijsturen. Zodat hij up-to-date blijft en steeds beter werkt. Dat kost véél minder tijd en geld dan alles overboord gooien en opnieuw beginnen. Idem voor mijn klanten: die sleutelen ook regelmatig aan hun teksten en website. Met succes.
Met Je Website Werkt krijg jij ook een site die vandaag werkt en morgen vlot aanpasbaar is. Als je aanbod evolueert of je een extra doelgroep wil aanspreken, bijvoorbeeld.
En last, but not least: ik verbeter Je Website Werkt non-stop met extra bouwstenen, zelf geteste schrijftips en bewezen inzichten uit recente projecten. Je investeert dus slechts één keer in een training die altijd up-to-date blijft.
Dat willen ze jou inderdaad doen geloven. Met sociale media ben je meteen online. Lekker modern en he-le-maal gratis! Tot je beseft dat je zo je huis bouwt op de grond van een ander. Want Facebook en LinkedIn – om er maar twee te noemen – zijn niet van jou, maar van grote, beursgenoteerde bedrijven. Bedrijven die winst moeten maken en plots de regels veranderen, waardoor jij als een gek moet adverteren om evenveel mensen te bereiken.
Op je eigen site heb je alle touwtjes in handen en vermijd je verrassingen. Je bouwt er een online reputatie van onschatbare waarde op. Die overleeft trends, platformen en technieken. En ze is helemaal van jou. En die sociale media? Die brengen bezoekers naar je site. He-le-maal gratis.
Nee hoor, veel van mijn klanten werken in team en boekten succes door Je Website Werkt.
Ofwel doen jullie de training samen, ofwel doen jullie ze apart en stemmen jullie af na elke stap. Dat laatste vind ik nog beter, omdat jullie elkaar zo nog meer uitdagen en verrijken. Succes!
Zeker: mijn klanten werken voor heel diverse sectoren en doelgroepen.
Zolang je zelfstandig coach, consultant of trainer bent (of dat wil worden), is Je Website Werkt geknipt voor jou. Zo bouw je aan een sterke, blijvende online reputatie.
Bel +32 499 11 57 87 of stuur me een mailtje en stel ze me. Wees gerust: ik ben geen voet-tussen-de-deur-verkoper. Is dit niets voor jou, dan zeg ik dat gewoon. Ik wil enkel tevreden klanten.
Dit is een online training. De voordelen:
- Je hebt altijd en overal toegang tot de training, voor onbeperkte tijd.
- Je kan vandaag investeren en pas later deelnemen, als je nu geen tijd hebt.
- Je hebt enkel een internetverbinding nodig. En een computer, tablet of smartphone.
- De vragensessies zijn online. Stel je vragen thuis en bekijk de opnames wanneer je wil.
- Ook voor Je Website Werkt + werken we online. Geen verplaatsing nodig dus.
Extra hulp nodig? Dat kan:
- In Je Website Werkt ga je zelf aan de slag met de video’s, e-books, modellen en assistenten in een gebruiksvriendelijke leeromgeving waartoe je onbeperkt toegang hebt.
- In Je Website Werkt + interview ik jou voor je teksten, schrijf ik ze en verwerk ik je feedback tot je 100% tevreden bent. Ideaal als je weinig tijd hebt en/of snel wil schakelen.
- Zet je website op dieet
- Kies de juiste pagina’s
- Teken zelf je draaiboek uit
- Leer zelf je teksten schrijven
- Kies het design dat bij jou past
- Win tijd met de websitearchitect
- Groepsvragensessies met mij
- Opnames groepsvragensessies
- Ik schrijf je teksten voor jou
- Zet je website op dieet
- Kies de juiste pagina’s
- Teken zelf je draaiboek uit
- Leer zelf je teksten schrijven
- Kies het design dat bij jou past
- Win tijd met de websitearchitect
- Groepsvragensessies met mij
- Opnames groepsvragensessies
- Ik schrijf je teksten voor jou *
Investering in euro en excl. BTW.
* Ik schrijf de teksten voor je homepagina, 3 inhoudspagina’s (aanbod-, over mij- en visiepagina bijv.) van elk 1 A4 en alle bindteksten (blog- en contactpagina bijv.) Voor eventuele extra teksten investeer je 185 per ½ A4. Geef feedback tot jij 100% tevreden bent.
Mijn website is voor mij het verlengstuk van wie ik ben als spreker en waar ik voor sta. Als klanten je spontaan vertellen dat je een mooie website hebt en je ziet dat het aantal bezoekers via Google in de eerste maanden al met 20% stijgt, dan besef je dat je website werkt. De investering zeker waard! – Christoph Van Doninck
De teksten hadden meteen de punch en kwaliteit die we zochten en daar zijn we Stefaan heel dankbaar voor. Hij is erin geslaagd om ons aanbod beter te verwoorden dan we zelf hadden gekund! Onze vertaler – nochtans een native speaker – heeft gezwoegd om de Engelstalige teksten op hetzelfde niveau te krijgen. Dat pleit voor Stefaan’s werk. – Lisa Boelaert
PS Bedankt omdat jij meehelpt om mensen en bedrijven te doen groeien. Want daar worden we allemaal beter van. En omdat jij je nek durft uitsteken. Want laten we eerlijk zijn, ondernemen is soms best uitdagend ; )