Worstelen met je website
- Hoeveel aanbodpagina’s heb jij nodig? Waar komt je aanpak? En je verhaal? De websites van collega’s helpen niet: iedereen lijkt maar wat te doen.
- Je blokkeert als je wil schrijven. Hoe bouw je een tekst op? Schrijf je online best anders? En hoe wek je interesse bij bezoekers? Tips op internet gaan alle kanten op.
- Bezoekers van je site begrijpen niet (genoeg) wat jij doet of wat jou uniek maakt. Dat merk je als ze jou bellen. Je legt het uit, maar wie niet belt, ben je kwijt.
- Als je website ein-de-lijk klaar is, ben je opgelucht. Nadien negeer je je site dan ook, zelfs als je merkt dat die geen klanten opbrengt. Of niet meer bij jou past.
- Je hebt veel geld betaald voor je teksten of design. Maar dat zit helemaal niet goed. De copywriter of designer begreep jou niet. Maar hoe moet het dan wel? Geen idee.
Genoeg geworsteld. Je wil tijd voor wat jou drijft: mensen of bedrijven doen groeien. Want daar gaat het om. Niet om die website.
Gelukkig kan het ook anders. Zo:
- Wie je site bezoekt, heeft meteen door wat jij doet voor wie. En wat jou uniek maakt. Bezoekers uit je doelgroep voelen zich aangesproken: ‘Eindelijk, hier moet ik zijn!’
- In één klik landen ze op de juiste aanbodpagina die hen vertelt wat ze willen weten. Waarna ze doorklikken naar je contact- of inschrijfformulier.
- Duidelijke structuur, vlotte teksten, sterke aanbevelingen, knap design: je website ademt vertrouwen uit. Dat voelt als een verademing na de sites van andere aanbieders.
- Je site straalt precies uit wat jij wil uitstralen. En dus krijg je precies de klanten die jij wil aantrekken. Je geniet van de samenwerking en je impact.
Samengevat? Je site werkt voor jou, niet tegen jou. Zoals bij deze klanten:
Unieke aanpak voor je website
- Eerst breng ik je aanbod in kaart. Beter nog: ik daag het uit. Wat doe je voor wie, wat maakt jou uniek, waarom kiezen mensen voor jou? Samen vinden we de antwoorden.
- Dat heldere, unieke aanbod vertaal ik naar bouwstenen voor je website. En een gebruiksvriendelijke structuur die bezoekers meteen naar de juiste pagina brengt.
- Ik interview jou en schrijf teksten die je doelgroep aanspreken en lezers doen doen. Jij geeft feedback tot we allebei 100% tevreden zijn over inhoud en vorm.
- Na een uitgebreide briefing ontwikkelt mijn designer een ontwerp from scratch dat 100% past bij jou, je huisstijl en doelgroep. Geen dertien-in-een-dozijn thema’s dus!
- Samen lijsten we onze opmerkingen op en de designer integreert die in je website terwijl we de aanpassingen live volgen. We gaan door tot je site is afgewerkt.
Het resultaat? Een website die je doelgroep aanspreekt, vertrouwen wekt en jou klanten oplevert. Een website die voor jou werkt, dus. En natuurlijk ook:
Voor elk type toestel
In één of meer talen
Support inbegrepen
Waterdicht beveiligd
Vragen? Hier staan antwoorden:
Dat hangt ervan af: het één-op-ééntraject is steeds op maat, je investering ook. Heb je interesse? Geef me een seintje voor een vrijblijvend dieptegesprek. Daarin peil ik naar waar je nu staat, waar je naartoe wil en wat je nodig hebt. Je krijgt meteen al een pak inzichten:
Stefaan reageerde snel en nam uitgebreid de tijd voor een verkennend gesprek. En wat ik niet had verwacht: hij toonde al verbanden, daagde me uit, reikte een richting aan en gaf me terug helderheid. Dat bracht meteen veel in beweging. – Jan Jacobs
Is er een match? Dan zorg ik voor een sluitende, vrijblijvende offerte. Tip: je kan je investering altijd spreiden, daarin denk ik graag met jou mee.
Het traject duurt meestal een tweetal maanden. Korter kan ook, maar ik waak er wel over dat je voldoende tijd voorziet om je aanbod en teksten te laten ‘rijpen’.
Niet als je aanbod nog niet helder en uniek is. Je website zou dan toch niet werken. Of erger nog, tegen jou werken. Voor verkeerde klanten zorgen en je reputatie ondermijnen. Vergelijk het met een huis zonder fundering: dat stort ook vroeg of laat in.
Je Website Werkt vertrekt daarom steeds van je aanbod. Ik maak glashelder wat jij doet en zorg dat je eruit springt, zodat klanten alleen met jou willen werken, je tarief bijzaak vinden en iedereen vertellen hoe goed jij bent. Dat aanbod vertaal ik naar:
- Klantgerichte teksten die interesse wekken in wat jij doet en vertrouwen scheppen in wie jij bent.
- Een knappe, professionele website die bezoekers uit je doelgroep aantrekt en jou de juiste klanten oplevert.
Zo neem je een vliegende start!
Deze hoor ik vaak. Proficiat, want alleen tevreden klanten verwijzen door. En als jij vandaag zo genoeg van de juiste klanten krijgt, lijkt er geen vuiltje aan de lucht.
Maar … de meeste klanten checken jou eerst online. Vraag maar na. En als jij daar (quasi) onzichtbaar bent, dan roept dat vragen op.
Een heldere, klantgerichte website die uitstraalt wie jij bent en waar jij voor staat, geeft hen dat laatste duwtje. En maakt het hen gemakkelijker om jou aan te bevelen. Zo vergroot je je bereik en bouw je aan een sterke, blijvende reputatie. Als er dan plots wat minder doorverwijzingen komen, droogt je klantenstroom niet op.
Een website bouwen wordt inderdaad gelukkig steeds gemakkelijker. Waardoor er steeds meer websites bijkomen. En het nog belangrijker wordt om je te onderscheiden. Dat doe je minder met hoe die site eruit ziet en vooral met wat erop staat. De structuur. De teksten. Die maken of kraken je website.
Je Website Werkt vertrekt daarom steeds van je aanbod. Ik maak glashelder wat jij doet en zorg dat je eruit springt, zodat klanten alleen met jou willen werken, je tarief bijzaak vinden en iedereen vertellen hoe goed jij bent. Dat aanbod vertaal ik naar:
- Klantgerichte teksten die interesse wekken in wat jij doet en vertrouwen scheppen in wie jij bent.
- Een knappe, professionele website die bezoekers uit je doelgroep aantrekt en jou de juiste klanten oplevert.
Dit traject is uniek en bewees zijn succes al bij +100 coaches, consultants en trainers zoals jij. Het zal ook voor jou werken.
Klopt helemaal. Dus heb jij de keuze:
- Je zoekt je weg in het doolhof van goede en slechte tips, probeert met vallen en opstaan uit wat voor jou werkt, betaalt veel leergeld en verliest veel tijd.
- Je investeert in een unieke, bewezen formule en krijgt in één keer een website die voor jou werkt. Je maakt geen dure fouten en houdt meer tijd over voor je klanten.
Mijn website is voor mij het verlengstuk van wie ik ben als spreker en waar ik voor sta. Als klanten je spontaan vertellen dat je een mooie website hebt en je ziet dat het aantal bezoekers via Google in de eerste maanden al met 20% stijgt, dan besef je dat je website werkt. De investering zeker waard! – Christoph Van Doninck
Dat is de snelste weg naar een dertien-in-een-dozijn website. Of erger nog, een site die wel past bij die andere coach, consultant of trainer, maar niet bij jou. Bovendien weet je niet of de website van je collega wel werkt. En kopieer je dus misschien een pak blunders.
Met Je Website Werkt vertrekken we van je doelgroep, je aanbod en waar jij voor staat. Zo krijg je teksten die je doelgroep naar adem doen happen en een website die de juiste klanten aantrekt en je telefoon doet rinkelen. Geef toe, dat klinkt beter dan een dertien-in-een-dozijn kopie.
Ik krijg vaak te horen dat mijn site echt weerspiegelt wie ik ben en waar ik voor sta. Intussen bewees hij ook dat hij werkt: ik kreeg al diverse concrete leads! – Marijke Van Moldergem
Dat hoeft gelukkig bijna nooit. Twee voorbeelden:
- We gebruiken je huidige teksten – waar relevant – als input en versterken ze met mijn unieke interviewtechniek. Treffende teksten verzekerd.
- Sommige klanten willen liefst een nieuw design, anderen gebruiken het draaiboek om enkele gerichte designaanpassingen te (laten) doen.
Reken sowieso op eerlijk advies zodat je de beste beslissingen neemt.
Integendeel. Die krijg je als je collega’s kopieert. Of platgekauwde tips op internet gaat toepassen. In Je Website Werkt vertaal ik je aanbod naar een unieke, heldere structuur voor je site. Ik interview jou en schrijf teksten die lezen alsof jij ze hebt geschreven. En als we designen, vertrekken we van een leeg blad. Klinkt dat als eenheidsworst? Niet volgens Lisa:
Onze website straalt uit wat we willen uitstralen en hij werkt. Hij staat nog maar net online en leverde ons nu al een lead op. Die vertelde dat hij ons nog niet kende, maar vlot zijn weg vond op de website en het zo gemakkelijk vond om een afspraak te maken. Dat is precies wat we wilden bereiken. – Lisa Boelaert
Zeker, ik werk vaak en goed samen met designers. Telkens opnieuw zijn die blij met het draaiboek en de teksten:
Op basis van de briefing leverde mijn websitebouwer een site die in één keer goed zat! – Johan van Hamme
Heb je al een goed design? Dan volstaan enkele aanpassingen meestal. Ben je niet tevreden over je design en wil je het bijsturen? Ook dan geven draaiboek en teksten houvast, ervaarden verschillende klanten al.
Klinkt logisch, maar uit ervaring weet ik dat uitstel meestal afstel wordt. Dat je blijft ploeteren en denkt dat het niet anders kan. Terwijl dat wel zo is.
Met Je Website Werkt krijg je een site die toont waar jij voor staat, de juiste klanten aantrekt en je telefoon doet rinkelen. Dé sleutel tot een gezond bedrijf. Hoe vroeger je die stap zet, hoe groter het effect. Ook financieel.
Crisissen zullen er altijd zijn. Onze wereld wordt steeds complexer en het stormt altijd wel ergens, zoveel is duidelijk. Als je wacht tot het windstil is, verlies je veel tijd. Tijd die je kan besteden aan je website en marketing. Zodat jij klaar staat als de wind gaat liggen en je doelgroep terug wil investeren. Anders mis je kansen.
Voor ondernemers is een crisis een kans: een cadeautje in een rare verpakking. Het stormt en zowat iedereen blijft veilig binnen. Wie dan wel naar buiten durft komen met een klantgerichte website, springt eruit en neemt voorsprong. Zoals Fre, die duursporters begeleidt. Eind 2020 – je weet wel, het lockdownjaar – schreef hij dit:
Binnen 2 weken na lancering van de site tekende de eerste sporter voor een jaartraject. Na 3 maand waren het er 10, evenveel als in de 3 jaar ervoor. Middenin corona! – Fre De Zutter
Veel websites wel, ja. Heel dure visitekaartjes, trouwens … Maar niet de websites van mijn klanten. Hun teksten en website maken glashelder wat ze doen. Voor wie ze dat doen. En wat hen uniek maakt. Zo trekken ze de juiste bezoekers aan en maken er leads en klanten van. Hoe je dat doet, ontdek je in Je Website Werkt. Zoals Valérie:
Deze week 2 nieuwe leads via de website. Het juiste type klanten voor de juiste projecten… Ik heb een helder verhaal en een prachtige website die hoog scoort in Google en doet wat ze moet doen! – Valérie de Groote
Dat is net een hele goede reden om voor Je Website Werkt te kiezen. Want een site (laten) bouwen die nadien niet blijkt te werken, dat is pas echt tijdverlies.
Met dit traject neem ik jou zoveel mogelijk werk uit handen. Zelf je hoofd breken over structuur, teksten en design? Tijd verliezen om meerdere partners op één lijn te krijgen? Hoeft allemaal niet. Structuur, teksten en design: ik zorg ervoor. Ik ben je enige aanspreekpunt, waak over je visie van A tot Z en beperk je tijdsinvestering zoveel mogelijk met een efficiënt, bewezen stappenplan.
Nee hoor, veel van mijn klanten werken in team en boekten succes door Je Website Werkt. Jullie kunnen dit traject dus perfect samen doen: zo gaan jullie elkaar uitdagen en aanvullen. Dat levert mooie resultaten op.
Zeker: mijn klanten werken voor heel diverse sectoren en doelgroepen.
Zolang je zelfstandig coach, consultant of trainer bent (of dat wil worden), is Je Website Werkt geknipt voor jou. Zo bouw je aan een sterke, blijvende online reputatie.
Bel +32 499 11 57 87 of stuur me een mailtje en stel ze me. Wees gerust: ik ben geen voet-tussen-de-deur-verkoper. Is dit niets voor jou, dan zeg ik dat gewoon. Ik wil enkel tevreden klanten.